نقد فیلم و سریال های روز دنیا و بالییوود و هالیوود

دانیل استرن

چهارشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۸، ۱۱:۴۰ ق.ظ

شکستن دور. او در سالهای 80 و 90 با بازیهای بازیگری خود به برجستگی رسید و احتمالاً خیلی ها او را به عنوان بهترین فیلم های Marve in the Home Alone به بهترین وجهی از او به یاد می آورند ، یا از نقش های او در City Slickers ، Rookie of Year و چیزهای خیلی بد استفاده می کنند. بعد از سال 2000 ، فعالیت بازیگری استرن روندی کند شد و آخرین حضور او در طی یک قوس 2014-2015 در درام تلویزیونی منهتن در نقش دکتر گلن بابیت ظاهر شد.

جیسون جیمز ریشتر

جیسون جیمز ریچتر شاید یکی از قابل تشخیص ترین ستاره های کودک دهه 90 بود. نقش او به عنوان جسی در فیلم های رایگان ویلی فراموش نشدنی بود ، و خود فیلم ها برای گرفتاری نهنگ های قاتل اسیر ، توجه را جلب کردند ، حتی یک جنبش "Keiko Free" را نیز برای آزادی ارکایی که در کنار ریشتر در فیلم بازی می کردند ، جلب کرد. ارکاهای اسیر دیگر در سراسر جهان. بین سالهای 1998 و 2009 ، ریشتر بازیگری زیادی انجام نداد ، اما فعالیتش از آن زمان به بعد بازگشت. نگاهی گذرا به صفحه IMDb وی نشان می دهد که ریچر اخیراً در بسیاری از نقش های جزئی ظاهر شده است و پنج پروژه برای انتشار در سال 2017 برنامه ریزی شده است.

فیروزا بلک
گتی ایماژ

فیروزا بلک با نقش خود به عنوان جادوگر جادوگر دیوانه نانسی داونز در فیلم ترسناک در سال 1996 مورد توجه بین المللی قرار گرفت. او همچنین به عنوان یک نئو نازی ها در تاریخ آمریکا X با ادوارد نورتون و همچنین به عنوان ویکی والنکتور ، عشق بد دختر آدام سندلر به The Waterboy علاقه پیدا کرد. از دهه 90 میلادی ، بلک فاقد کار بود. او صدا و سیما را به بازی های ویدئویی مانند Grand Theft Auto: Vice City قرض داد و در برنامه های تلویزیونی متعدد و نقش های کوچک فیلم ظاهر شد. جدیدترین پروژه او سریال درام جرم Showtime ری دونووان بود که در آن او با دختر زنجبیل با مشکل مواجه می شود.

آریانا ریچاردز
آریانا ریچاردز

"این یک سیستم یونیکس است!" با تنها چهار کلمه ، آریانا ریچاردز جای خود را در بوستان های پارک ژوراسیک برای ده ها سال آینده به نمایش گذاشت. نقش وی به عنوان لکس مورفی در فیلم های پرفروش باید به اندازه کافی باشد تا او را به سوپراستار سوق دهد ، اما به جز چند نقش جزئی و حضور در ظاهر ، ریچاردز به طور موثری از بازیگری پس از سال 2001 بازنشسته شد. وی مدرک لیسانس هنرهای زیبا را از کالج Skidmore دریافت کرد و اکنون. به عنوان یک نقاش و هنرمند معتبر حرفه ای فعالیت می کند.

مارا ویلسون
گتی ایماژ

بعد از اجرای جذاب او در معجزه در خیابان 34 ، خانم دوبایت فایر و به عنوان شخصیت اصلی در ماتیلدا ، مارا ویلسون به خوبی در راه رسیدن به یک کودک کودک دهه 90 بود. در عوض ، او با هدف اینکه هرگز برنگردد ، از هالیوود دور شد. او در یک پست وبلاگ 2012 نوشت: "فیلم می تواند هیجان انگیز باشد ، اما بیشتر اوقات خسته کننده است. جنبه مشهور چیزی مضحک نیست ، و استماع آن وحشیانه و تحقیرآمیز است. هربار که می بینم دختر جوان بسیار خوبی در طرفین مترو می خواند. برای استماع ، تنها فکر من این است ، "مرد ، خوشحالم که دیگر این کار را نمی کنم." من هرگز احساس دلتنگی نمی کنم ، فقط تسکین می یابم. " خوشبختانه ، به نظر می رسد که ویلسون در سال های اخیر نظر خود را تغییر داده است ، و در سال 2016 در هر دو Broad Broad و BoJack Horseman ظاهر شد. خاطرات او ، "کجا هستم اکنون؟" در همان سال منتشر شد.

میرا سوروینو
گتی ایماژ

او زمانی در دهه 90 یکی از داغترین اقدامات هالیوود بود ، حتی به خاطر عملکرد خود در میث آفرودیت جایزه اسکار را نیز بدست آورد. میرا سوروینو موفقیت خود را با مجموعه ای از نقش های تحسین شده در فیلم هایی مانند رونی و میشی دبیرستان Reunion ، میمیک و تابستان سام ادامه داد. پس از سال 2000 ، سوروینو بازیگری ادامه داد ، اما تمرکز اصلی خود را به فیلمهای مستقل کوچکتر تغییر داده است. وی برای کار خود در قاچاق انسان در سال 2006 نامزد دریافت گلدن گلوب دریافت کرد. سوروینو نیز برای بازی در صفحه نمایش کوچک اقدام به بازیگری کرده است ، و به عنوان یک شخصیت عود کننده در روان و اخیراً در سریال اصلی Netflix "بانوی دینامیت" ظاهر شده است.

دانا کاروی
گتی ایماژ

دانا کاروی با بازی در نقش بازیگر نقش شنبه شب زنده یاد اواخر دهه 80 و اوایل دهه 90 ، که وی موفق شد با تصویربرداری از شخصیت SNL گارت آلگار در دنیای وین ، به عنوان ستاره بازیگر ظاهر شود ، برجسته شد. متأسفانه ، تعداد کمی از وسایل نقلیه بازیگرانش نتوانستند مخاطبان زیادی را پیدا کنند ، یا تحسین انتقادی را به خاطر آورند. (اگر این کار را انجام دهید ، احتمالاً آرزو نمی کنید که این کار را نکنید.) در سالهای اخیر ، کاروی چیزی را به عنوان بازگشت ، نقش آفرینی در نقش صدا در هتل ترانسیلوانیا 2 و راز زندگی حیوانات خانگی و پخش یک کمدی Netflix ویژه ، مستقیم سفید انجام داده است. ، 60 ، در سال 2016.

تیا کاره
گتی ایماژ

دقیقاً مانند دانا کاروی ، تیا کاره با حضور در فیلم وین به ستارگان جهانی رسید و در آن او علاقه عشق به شخصیت مایک مایرز وین را بازی کرد - گرچه او از طریق اواسط دهه 80 در بیمارستان عمومی با بینندگان روز آشنا بود. . Carrere به ساخت فیلم ها در دهه 90 ادامه داد و در مقابل دروازه های Arnold Schwarzenegger در True Lies ظاهر شد و در فیلم هیجان مایکل کریچتون Rising Sun بازی کرد. اگر از طرفداران دیزنی هستید ، ممکن است او را به عنوان صدای خواهر بزرگ نانی در لیلو و کوک نیز بشناسید. علاوه بر حرفه بازیگری هنوز هم فعال ، Tia همچنین یک خواننده موفق است

در موسیقی الهام گرفته شده از هاوایی بومی خود ، صدا می کند و موفق به دریافت دو جایزه گرمی شده است.

متیو لیارد
گتی ایماژ

در حالی که متیو لیلارد در سال 1991 اولین نمایشگر بزرگ خود را تجربه کرد ، او واقعاً به یک ستاره تبدیل نشد - سالی که در درام جنایی تکنیکی هکرها در کنار آنجلینا جولی و جانی لی میلر به ایفای نقش پرداخت. او همچنین با ایفای نقش خود در درام های نوجوان مانند Scream ، SLC Punk! و She All That Wave موج زد. بعد از دهه 90 ، لیلارد در این فیلم بازیگر شد که بیشترین ارتباط را با حرفه خود داشت و نقش Shaggy را در فیلم زندگی Scooby-Doo با بازی مستقیم بازی کرد. از آن زمان ، لیلارد در ده ها فیلم دیگر ، ویژگی های انیمیشن و نمایش های تلویزیونی Shaggy را بازی کرده یا ابراز کرده است. در بین پروژه های Scooby-Doo ، لیلارد نیز در نقش های دیگر ظاهر می شود. جدیدترین پروژه وی احیای Showtime از مجموعه تلویزیونی محبوب Twin Peaks است که در ماه مه سال 2017 به نمایش در می آید.

راشل لی کوک
گتی ایماژ

برای بسیاری از زنان هزاره ، راشل لی کوک چهره نسل آنها بود. او در فیلم هایی مثل The Baby-Sitter's Club و Tom and Huck در اواسط دهه 90 ظاهر شد ، اما PSA ضد مواد مخدر توجه ملی خود را در سال 1997 به ارمغان آورد. در تبلیغات "این مغز شما روی مواد مخدر است" ، کوک وحشی می شود ، وقتی او اقدامات خود را با مصرف هروئین مقایسه می کند با یک ماهیتابه سر و صدا می کند. او با بازی در نقش بازیگر نقش اصلی در کمدی رمانتیک سال 1999 ، او همه این شهرت ، شهرت بیشتری پیدا کرد. بعد از سال 2000 ، کوک توجه خود را به فیلم ها و سریال های تلویزیونی مستقل از جمله حضور وی در سریال استیون اسپیلبرگ Into The West معطوف کرد. کوک همچنین در بازیگری صدا ، بازی "Tifa Lockhart" را در حق رای دادن به بازی Kingdom Hearts and Final Fantasy بازی کرده است ، و همچنین صدای Jaesa Willsaam را در بازی Star Wars: The Old Republic بازی کرده است.

Neve Campbell
گتی ایماژ

نوو کمپبل اولین استراحت بزرگ خود را هنگامی که به عنوان جولیا سالینجر در حزب درام نوجوانان در حزب پنج انتخاب شد ، بدست آورد. این امر منجر به نقش های اصلی فیلم مانند نمایش های ستاره ای وی در The Craft و حق رای دادن The Scream شد. بعد از اینکه سوپراستار شروع به محو شدن کرد ، کمپبل همچنان به نمایشگر بزرگ و کوچک خود ادامه داد. او نقش خود را به عنوان Sidney در فیلم Scream 4 در 2011 تغییر داد و اخیراً در فصل چهارم سریال اصلی خانه Netflix House of Cards به عنوان مشاور سیاسی و شخصیت های تکراری لان هاروی ظاهر شد

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۰۷
مهسا رسولی