نقد فیلم و سریال های روز دنیا و بالییوود و هالیوود

دهه 90 ستاره های فیلم که کاملاً فراموش نکردیم

چهارشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۸، ۱۱:۳۹ ق.ظ

امروزه بعید به نظر می رسد که دستگاه تبلیغاتی هالیوود بتواند ستارگان اصلی را به روشی که قبل از چرخش قرن انجام داده است ، خیراندیشی کند. بنابراین چه اتفاقی برای آن ستاره های قدیمی دهه 90 افتاد؟ آیا همه آنها شسته شده اند ، یا هنوز هم می توانند دلارهای بزرگی را تهیه کنند؟ بیایید نگاهی به برخی از بزرگترین ستاره های دهه گذشته که فراموش نکردیم ، بیاندازیم و بدانیم که اکنون آنها چه می کنند.

دیوون ساوا
گتی ایماژ

دونون ساوا یکی از داغترین ستاره های کودک دهه 90 بود که در فیلم غول های کوچک بازی کرد و به عنوان نسخه انسانی کاسپر در مقابل کریستینا ریچی بازی کرد. نوجوانان در همه جا بر موهای کامل و چشمهای روشن و آبی روشن خود متلاشی می شوند و عکس هایی از وی که بر مجلات نوجوانی مانند Tiger Beat و Bop حاکم است. پس از پیر شدن در نقش های کودک ، ساوا باعث شد تا به کرایه بزرگسالان تغییر پیدا کند ، در فیلم Slackers و Final Destination ظاهر شد و همچنین به طور منظم در سریال اکشن تلویزیون نیکیتا ظاهر شد. اخیراً ساوا در فیلم ترسناک سال 2015 The Exorcism of Molly Hartley و فیلم های Life on the Line و Punk's Dead ظاهر شد.

اسکیت اولریش
گتی ایماژ

در اواسط اواخر دهه 90 ، Skeet Ulrich (متولد برایان ری قزل آلا) با نقش های بد پسر خود در پسران ، روبرو وینونا رایدر شد و فیلم ترسناک جادوگران نوجوان The Craft with Neve Campbell و Fairuza Balk روی صحنه رفت. بعد از سال 2001 ، اولریچ به نقش های تلویزیونی منتقل شد ، مهمترین آنها در درام پسا آخرالزمانی جریکو و به عنوان کارآگاه رکس وینترز در قانون و نظم: LA. در چند سال گذشته ، اولریچ بازگشتی به پرده بزرگ داشته است و نقش هایی در 50 به 1 ، دختر روی پشت بام و گمشده در آستین بازی کرده اند. در سال 2017 ، او همچنین به عنوان پدر جگوهد جونز در نقش CW در Riverdale ظاهر شد.

شین وست
گتی ایماژ

شین وست در اواخر دهه 90 این فیلم را در هالیوود بزرگ کرد ، میهمان بازیگران قبل از ساختن چلپ چلوپ روی صفحه بزرگ در هرچه می خواهد و فراتر از آن بود ، با بازی در Buffy the Vampire Slayer بازی کرد. او با عملکرد عالی مقابل مندی مور در یک پیاده روی برای به یاد آوردن نام خانوادگی در بین بینندگان جوانتر شد که جایزه انتخاب نوجوان را برای او به دست آورد. بعد از اینکه به عنوان پزشک متخصص ER و دکتر در نیکیتا در کنار Devon Sawa استفاده کرد ، اخیراً ویست با بازی جان آلدن در سریال تلویزیونی ترسناک ماوراء طبیعی Salem دیده شده است.

مایک ویتار

مایک ویتار به عنوان بازیگر کودک با ظاهر خود به عنوان بانی "جت" رودریگز در فیلم کمدی کلاسیک در سنین بالا ، The Sandlot ظاهر شد. وی در ادامه مضمون ورزشی را با نقش هایی در D2 ادامه داد: The Mighty Ducks و دنباله آن ، D3. کمی بعد ویتار از بازیگری بازنشسته شد ، در سال 2002 به گروه آتش نشانی لس آنجلس پیوست و از آن زمان به عنوان مأمور آتش نشانی خدمت کرد. اما این ستاره قهرمان کودک سابق همه قهرمانانه نیست. در سال 2015 ، ویتار به دلیل درگیری درگیر درگیری شد که مرد دیگر را به شدت مجروح کرد - اتهاماتی که Vitar در اوایل سال 2017 به "عدم رقابت" اعلام کرد.

پولی ساحل
گتی ایماژ

چه اتفاقی برای پولی شور افتاد؟ او با نقش های خود در Encino Man ، Bio-Dome و داماد-قانون ، نماد سبک و باریک دهه 90 بود. با نگرش دراز کشیده ، لهجه لکه دار و موهای دیوانه کننده ، Shore یکی از شناخته شده ترین ستاره های فیلم دهه بود. طرفداران دیزنی همچنین او را به عنوان صدای پشت بهترین دوست ماکس گوف ، بابی زیمروسکی ، در فیلم Goofy و دنباله آن ، یک فیلم بسیار مسخره به یاد می آورند. بعد از سال 2000 ، حرفه سینمای Shore رو به زوال گذاشت ، خود تولید چند استهزاء مستقل که در این راه بازی می کردند. این روزها ، Shore در درجه اول تمرکز خود را از صفحه نمایش بزرگ به استندآپ کمدی تغییر داده است ، و شما هنوز هم می توانید او را در تور در باشگاه های کمدی و بداهه ها در سراسر کشور جلب کنید.

جیک لوید
گتی ایماژ

او محور نخستین پیروزیهای جنگ ستارگان بود و این باعث شد تا او برای همیشه از بازیگری خاموش شود. وقتی تنها هشت سال داشت ، جیک لوید پس از بازی در نقش جوان آناکین Skywalker در جنگ ستارگان بسیار بدخلق: The Phantom Menace مشهور جهان شد. تا آن زمان ، لوید مشغول ساختن یک رزومه قابل احترام به عنوان بازیگر کودک بود که درام تلویزیونی پزشکی E.R. و در کمدی تعطیلات Jingle All the Way حضور داشت.

پس از فانتوم تهدید ، لوید قسم بخورد که بخاطر برخورد شدید منتقدین فیلم ، بازیگری را آغاز کند. وی به مصاحبه کنندگان گفت که بچه ها پس از انتشار فیلم ، او را در مدرسه مورد ضرب و شتم قرار دادند و او به زودی "یاد گرفت که وقتی دوربین به من نشان داده می شود از آن متنفر باشم." به غیر از وام دادن صدای خود به تعداد انگشت شماری از بازی های ویدیویی جنگ ستارگان ، لوید از آن زمان تا کنون از فعالیت های تجاری خودداری کرده است. او همچنین در سالهای اخیر با مبارزات داخلی خود برخورد کرده است - در سال 2015 در طی یک اپیزود اسکیزوفرنی ، لوید پس از رهبری پلیس با تعقیب و گریز با سرعت بالا دستگیر شد و وی در آوریل 2016 به یک مرکز روانپزشکی منتقل شد تا از پس مانده های خود بگذرد. جمله ای از آن حادثه.

جیسون لندن
گتی ایماژ

جیسون لندن در حالی که هرگز سوپر استار نبود ، حرفه ای قابل احترام برای خودش به عنوان بازیگر دهه 90 ایجاد کرد و در اولین فیلمش با عنوان "مرد در ماه" مقابل ریس ویترسپون ظاهر شد. لندن شاید بیشتر برای او شناخته شده باشد

در نقش رندال "صورتی" فلوید در فیلم کلاسیک فرقه کلاسیک ریچارد لینکلاتر ، به زودی و گیجی. همچنین ممکن است شما او را در کمدی توپی وانگ فو متوجه شده باشید. بر خلاف برخی دیگر از بازیگران در لیست ما ، لندن از دهه 90 همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد و می توانید در تعداد زیادی نقش در فیلم های با بودجه کوچکتر و ستاره های مهمان در برنامه های تلویزیونی مانند NCIS بیابید.

کوین سوربو
گتی ایماژ

کوین سوربو برای اولین بار با بازی در نقش شخصیت عنوان در سریال سندیکای اکشن زندگی مشهور 'Hercules: The Legendary Journeys' ، ابتدا نام خود را برای خودش رقم زد. سوربو همچنین در صحنه عمل فانتزی سال 1997 Kull the Conqueror ستاره شد. از آن زمان به بعد ، او بازیگری خود را در مجموعه تلویزیونی آندرومدا و به خاطر فیلمهای مستقل و کم بودجه ادامه داد. Sorbo همچنین در صداپیشگی کمرنگ می شود و صدای "Crusher" را در تمام بازی های ویدیویی Skylanders فراهم می کند.

داگ ای. داگ

ریتم را حس کنید ، قافیه را احساس کنید ، بلند شوید - زمان حوصله است! در حالی که احتمالاً شما او را از نقش خود در نقش کمدی تخمک بوکسل "Sanka Coffie" در Cool Runnings بهتر می شناسید ، داگ ای. داگ در دهه 90 فعالیت کاملاً پرکاری داشت و نقش های اصلی پشتیبان در Hangin را با Homeboys و Operation به ثبت رساند. Dumbo Drop قبل از رفتن به بازی بازیگر بیل کوسبی و پسر بچه فیلیشیا رشاد ، گریفین در مجموعه تلویزیونی Cosby. در سال های اخیر ، داگ به بازیگری خود ادامه داده است ، اخیراً در فیلم با تأمین مالی Kickstarter با بازی An Act of War و بازی در فیلم Lemon در سریال اصلی Netflix Brown Nation ظاهر شد.

کریستوفر کاستیل

کریستوفر کاستیل کیست؟ احتمالاً شما او را به عنوان تدی نیوتن 11 ساله سرخپوش در فیلم های خانوادگی بتهوون و 2 بتهوون 2 به یاد می آورید و برای نقش او به همین ترتیب ناردی مارک فاستر در سینمای محبوب دهه 90 قدم به قدم. کاستیل همچنین صدا خود را به نقش یوجین در سریال انیمیشن هی ، آرنولد قرض داد! بعد از اینکه مرحله به مرحله در سال 1998 لغو شد ، کاستیل از بازیگری بازنشسته شد. این روزها ، او را می توان در کلاس درس خود در دبیرستان داونی ، جایی که تدریس می کند تاریخ ایالات متحده ، یافت.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۰۷
مهسا رسولی